søndag 21. august 2011

Ny peis på plass

Peisen kom opp som avtalt forrige fredag. Jeg lurte meg til noen bilder underveis. Måtte jo følge med på hele prosessen, hihi... Det tok ikke mange timene, og nå står det bare på oss. Vi har måttet sparkle overgangene og så skal den males. Dessverre er jeg så kravstor og vrang at jeg syns ikke pipa og hyllene passet inn når peisen er helt slett. Den er jo så nuppete og stygg. Vi begynte derfor å ta av strukturmalingen. Det gikk veldig greit en stund, før det ble litt plundrete. I dag har jeg fått av mye, så nå ser vi endinga på det. Nå må det bare sparkles litt mer, pusses og males så blir det helt bra :)


Godt de måtte ut å hente litt, så fikk jeg knipsa noen bilder.




Bare å brette opp ermene, når a mor har bestemt seg...



Målet er å bli ferdig til helga. Da skal vi feire snuppa vår og da bør det stå en fin peis der ;)





Klem Helle


Ingen kommentarer: